Smart Badge

Maak kennis met de Smart Badge technologie van EasyGo

Maak waardevolle leads van jouw bezoekers.

Op Futurebuild Holland ontvangt iedere bezoeker bij binnenkomst een badge waarin een speciale chip is verwerkt: de Smart Badge. Met deze Smart Badge kunnen bezoekers gemakkelijk informatie verzamelen bij deelnemers op de beursvloer.

Hoe werkt het?
De bezoekers scannen met hun Smart Badge de speciale badge reader die je zichtbaar op de stand dient te plaatsen.

Na afloop van het beursbezoek ontvangen bezoekers een e-mail met daarin een overzicht van alle deelnemers die zij gescand hebben. Deze informatie wordt rechtstreeks uit je My Easyfairs profiel verzonden, zo kun je zelf bepalen welke informatie met de bezoeker gedeeld wordt.

 

Wat doet jouw badgelezer?

Om de bezoekerservaring tijdens de beurs te verhogen, ontvangen alle exposanten één badgelezer. Dit maakt deel uit van het EasyGo aanbod. De draadloze sensor verzendt de product- en bedrijfsinformatie die je hebt geplaatst in jouw persoonlijke My Easyfairs omgeving naar de bezoekers.

Smart Badge

Hoe werkt het?

Door de badge te scannen met je badgelezer ontvangen bezoekers jouw product- en bedrijfsinformatie (die je hebt hebt ingeladen via My Easyfairs) aan het einde van de dag per e-mail.

De voordelen voor jou als exposant

Verspreid eenvoudig jouw bedrijfsinformatie

Door simpelweg een bezoekersbadge te scannen ontvangen bezoekers die je niet hebt gesproken, jouw product- en bedrijfsinformatie per e-mail.

Reduceer kosten en verspilling

Dankzij het online verspreiden van jouw bedrijfsinformatie bespaar je op brochures, catalogi en printmaterialen. Dat resulteert in minder kosten en geen risico dat bezoekers het materiaal kwijtraken.

Stimuleer de bezoekerservaring

Bezoekers die hun badge scannen, ontvangen jouw bedrijfsinformatie digitaal. Dit is een groot voordeel in het hedendaagse digitale landschap en erg handig om gegevens gemakkelijk te delen met collega’s en kennissen.

Vereenvoudig lead generation na de beurs

Na afloop van de beurs ontvang je een lijst van de bezoekers die jouw bedrijfsinformatie digitaal verzamelden. Je hoeft dus niet zelf visitekaartjes of contactformulieren meer te onderhouden. Dit resulteert in een makkelijkere opvolging van jouw leads.

Meer contacten en mogelijkheden

Combineer de badge reader met de Visit Connect App en scan ook de badges van bezoekers waarmee jij zelf het gesprek bent aangegaan.

Wat moet je als exposant doen tijdens de beurs?

Plaats de badge reader op je stand, in het gezichtsveld van de bezoeker. Zorg ervoor dat de reader op de juiste hoogte wordt geplaatst, makkelijk te scannen voor de bezoeker. Bekijk hier wat voorbeelden ter inspiratie.

De batterijen van de badge reader gaan de hele beurs mee.

Lever de badge reader aan het einde van de laatste beursdag weer in.

N.B. De badge readers die je huurt blijven eigendom van Poken NV. Niet teruggebrachte badge readers worden in rekening gebracht t.w.v. € 500.

Heb je GoLeads, GoPlus of GoPremium? Dan ontvang je na afloop van de beurs de gegevens van de bezoekers die jouw reader hebben gescand. Deze informatie kun je ook opvragen via My Easyfairs.